woensdag 1 augustus 2007

Porsche 962 Rothmans

De Porsche 962 Rothmans van slot.it.

De techniek is natuurlijk allang bekend, alleen er ligt een oranje endbell motor in, dat is natuurlijk wel een verbetering van het oude!

Het is een prachtige wagen met goede techniek.
Aan het chassis mag je volgens de Slipstream regelementen niks doen, alleen de speling opheffen van je vooras en andere voor en achterbanden.

Veel heb ik hier niet over te vertellen dus look at the pictures.














In het volgende verslag komt de lexan Porsche 962, maar eerst nog een BMW.......





6 opmerkingen:

PorscheHarry zei

Ik ken deze schoonheid, ik heb 'm al eens beschreven op mijn blog. Ik ga waarschijnlijk met de nog uit te komen Schiesser Kurz Heck racen en MJ schijnt daar nog tips voor te hebben.

sebas zei

Ja die Schiesser is ook supermooi, misschien koop ik die ook wel, ik zou hem inline of angelwinder maken, met Spirit s3x motor, gaat echt top!

MJ zei

Hee Sebas! Ben net weer van vakantie, jij hebt net zoals Henk niet stilgezeten! Strakke projecten, maar waar tover je in hemelsnaam het geld vandaan?:P

Binnenkort gaat bij ons de baan op, misschien is een time-attack een leuk idee? Uiteraard voor auto's zonder magneet ;-)

sebas zei

Hé MJ, leuke vakantie gehad? Ja op vakantie mag ik van mijn vader altijd wat uitzoeken, maar nu was het eigenlijk een beetje uit de hand gelopen, en die tuningspullen had ik nog opgespaard van eerder.
Een soort time attack lijkt me leuk, en nog een paar wedstrijden, gewoon een hele dag lol! Kunnen we over de Email wat afspreken?

Danny zei

Ook weer prachtige foto's, nu nog de zytek sloter.

John zei

Sebas had die Zytek voor een vriend gekocht.
Ik heb er ook eentje en heb er net een stukje over op mijn weblog gezet. Kort samengevat: standaard een rammelbak, met een beetje werk een hele goede auto.