vrijdag 10 augustus 2007

Toyota gt 1 part 2



Aan de Toyota gt 1 van Scaleauto heb ik een paar aanpassingen gedaan, die ook wel nodig zijn om dit ding een beetje snel te laten lopen.

Ik heb besloten om er een inliner van te maken om dat dit heel goed rijd bij Slipstream, met een s3x motor erin.
Verder heb ik nog f1 banden van ninco en f1 velgen van Slot.it, silicone sleperdraden van ninco prorace en een wooden track schoentje van Slot.it, De velgen zijn onafhankelijk met conisch geschuurde banden eromheen, de vertanding staat op 26/10 maar ik ga naar een 26/9 omdat dit toch wat rustiger rijd.

De kap heb ik op sommige stukjes een beetje opgeschuurd zodat die vrij kan bewegen.
De vorige keer dat ik er bij Slipstream mee reed maakte die wat herrie en herrie is weerstand, dus een beetje doorgesmeerd enz enz.. Alleen de motor bleek ook een beetje luidruchtig te zijn.
De reden om naar vertanding 26/9 te gaan inplaats van 26/10 is dat 26/9 iets rustiger optrekt uit de bochten dus minder aggresief is.



Geen opmerkingen: