zaterdag 16 juni 2007

DE nieuwe Mclaren

Ja eindelijk heb ik em ook, ik kon natuurlijk niet achterblijven :P.

Ik vond het gewoon een supermooie auto met super techniek dus wat wil je nog meer!

En zoals jullie gewend zijn gaat er ook het een en ander aan gebeuren, zoals een angelwinder motorbracket met een mb-slot gnik motor, en vertanding 34,11.








Carbon interiuer.



En ik heb er een geveerd motorbracket van gemaakt.




Zoals te zien is heb ik de voorbanden al conisch geschuurd.





5 opmerkingen:

MJ zei

Ik heb 'm ook sinds vrijdag, maar die van mij gaat er anders uit zien onderhuids, omdat het circuit van Kampen een andere set-up vereist.

Ik moet zeggen dat hij standaard erg sterk is! Ik kon met de standaard set-up zonder magneet Roebo nog redelijk bijhouden, terwijl zijn Mclaren een sidewinder is en ongeveer 90 gram magneet had!

John zei

Als je niet gebonden bent aan een maximum snelheid kun je een veel zwaardere overbrenging monteren met die Gnik. In mijn Mosler bijvoorbeeld zit 13/32 en de komt geen trekkracht te kort.

sebas zei

Ik ben wel gebonden aan en max snelheid daarom juist.

PorscheHarry zei

Het is uit de doos al een mooie slotcar, maar je hebt 'm nog strakker weten te maken Sebas. Heb je nog gemeten hoeveel deze McLaren beter is geworden dan de standaard variant? Dat is natuurlijk erg interessant (lijkt mij).

sebas zei

zo met de standaard motor en bracket en met mijn aanpassingen is ie veel sneller geworden, maar er zit nu al een angelwinder bracket in met nsr king 25, omdat ik die gnik nog niet heb