dinsdag 4 maart 2008

Nieuwe baan !

Heel lang afwezig geweest en ook 5 weken niet geraced maar het 'raceseizoen' is weer begonnen dus dat betekent weer lekker racen!


Afgelopen zondag nog de classic cup race gereden op mijn thuiscircuit Slipstream en dat supergoed afgesloten namelijk de eerste plaats overall! Met 7 rondes voorsprong op nr. 2! Namelijk Rob v. Altena.


Van het weekend ga ik begginen met een nieuwe superbaan, namelijk van hout!

Een 20,5 meter lang straten circuit.

Met stukken erin waar je bij elkaar komt in de bochten en met werkende pits!




9 opmerkingen:

FRANK103 zei

Goed gedaan Sebas. Vooral Kevin (van Nieuwegein??) is ook altijd erg snel, knap dat je van hem wist te winnen!

sebas zei

dankje. hahah kevin zit nu bij almere, met stephan enzo, hij was volgsmij 5de of 6de.

MJ zei

Bedoel je dat je zelf een baan gaat maken?:)

sebas zei

Nee ik neem hem over van Marcw, maar ik moet de scenery wel nog helemaal maken.

JeeWee zei

Dat zijn grootse plannen. Succes.

BK-Racing zei

Hoi Sebas, kun je misschien t.z.t. eens wat foto's etc. publiceren over die nieuwe houten baan ??
Ik ben erg benieuwd n.l. vooral ook naar die werkende pits (in een houten baan ?).

arnaud zei

ben benieuwd naar de foto's van de nieuwe baan.

sebas zei

heey jongens, de baan is uitgesteld naar zondag dus ik denk dat ik binnenkort al wat fotos maak

Anoniem zei

legal o blog eu recomendo a todos!