woensdag 14 november 2007

NSR Mosler Mt 900 r Part 1

Moet ik me hiervoor schamen? Neeeee!

Ik was altijd tegen de Nsr Mosler en ik probeerde altijd met iets anders te rijden en hoog te eindigen en dat lukt altijd ook wel.
Maar toen die ene dag dat Frank en John naar Schoonderbeek kwamen was ik eigenlijk wel verkocht. Die wagen van John rijd toch wel erg goed, alleen niet meteen gekocht want hij was nogal duur.
Maar nu heb ik de kans en die kans heb ik gepakt om hem te kopen en hier is die dan de Nsr Mosler in handen van Sebastian, nu zullen jullie denken wat gaat hij daar nou weer mee doen, standaard laten? Nee niks voor hem, misschien inline? Nee daar heb ik nu wel genoeg auto's van, dus angelwinder.




Ik heb meteen de nieuwe evo versie met nieuw chassis en 25k motor gekocht, waar een angelwinder in kan.
Ik had gisteren zonder magneet even bij Slipstream gereden en ik kan je zeggen, dat gaat voor geen meter op hout, natuurlijk was dit ook wel te verwachten dus eigenlijk moet ik hem wel ombouwen.
Dus denk ik dat ik rond de 80 90 euro uitkom, maar je moet er wat voor over hebben toch!?







In part 2 bespreek ik de getunde versie van dit haat/liefde verhaal :)



13 opmerkingen:

MJ zei

Ik wil ook nog zo'n Evo!:P

sebas zei

jij ook al besmet, ik zeg juist altijd dat je hem niet moet kopen :P

Danny zei

Daar gaat al een aardig bedragje in dat tunen.

sebas zei

Zeker...!

HenkG zei

Mag je bij jullie hier wedstrijden mee rijden? Is hij niet te laag?

Anoniem zei

De NSR is een klasse op zich. Verslaat echt alle concurrentie.
Vraag me af of je hem nog verder kunt tunen, hij is toch al getuned ?

Best regards, Roadpirate.

sebas zei

Standaard vind ik het gewoon botgezegd een een kutding, dus hij moest wel getuned worden.

En Henk het is gewoon een GT dus hij mag bij ons in de GT's.

sebas zei

Binnenkort Part 2 hier te zien!

Anoniem zei

Hoi Sebas,

Ik heb hele mooie Moslers gezien, Belcar 2005!Ben er nog niet uit welke ik ga maken.Decals geen probleem.
Zoek het eens op.... You'll be surprised!

Gr.
Mosler crasher

Anoniem zei

Hallo Sebas,
als ik je weblog goed lees, begrijp ik dat je hem zo tuned dat hij geschikt wordt voor een houten baan (zonder magneet) ?
Anders begrijp ik je opmerking niet dat een k*tding is.
Greetz Roadpirate

sebas zei

Ja ik ga hem voor een houten baan maken met 60 gram magneet dus dat is bijna niks op een houten baan met amper magneetwerking.

Anoniem zei

Hoi Sebas,

Waarom 60g. en niet volgens het SSCN regelement?
Magneet gaat er toch langzamerhand uit.
Mijn Mosler is al weer aardig opgeknapt.Er steken nu 2 uitlaten door het gat naar buiten.Komt helemaal goed.Wordt uiteindelijk denk ik de Gitanes uitvoering .

Gr.
Mosler crasher

Anoniem zei

HOI SEBAS
IK HEB EEN MOSLER GEKOCHT
EN IK WIL HEM EVEN TUNEN HEB AL PRORACE VELGEN GEKOCHT
MAAR IK LEES OP HET NET DAT SOMMIGE EEN STUK PLASTIC ACHTER ZETTEN BIJ DE MOTER OM DE STIJFHEID BETER TE KRIJGEN EN DAN EEN BEETJE LOOD
OOK aan de voorkant
wat is de beste oplossing denk je?
want wij rijde zonder magneet
henning