donderdag 31 mei 2007

honda accord van scx (project)

Dit is mijn honda accord van scx die ik al had aangekondigd in een voorgaande post.

Toen die nog standaard was heb ik nog een paar rondjes op mijn thuisbaantje mee gereden (zonder magneet natuurlijk) en dat ging helemaal niet slecht, wel met 10 gram onder de vooras.

daarna was ik meteen begonnen met het ombouwen, zoals te zien is op de onderste foto's heb ik een sidewinder bracket van slot.it gebruikt, het inbouwen van het bracket was niet zo moeilijk alleen had ik, toen ik bijna klaar was nog een probleempje, het bracket zat te ver naarvoren, dus nog een stukje van de achterkant af gehaald en whalooaahal het zat.

Op dit moment zit het er helemaal strak in met 2 compo lijm en achter 2 schroeven dus bijna klaar voor racen, bijna dan.























Als de wagen helemaal klaar is zet ik er weer een verslagje over op mijn blog.





Geen opmerkingen: