woensdag 25 april 2007

12 uurs race te fastlane

De 12 uurs race bij Fastlane.

Rond 7 uur kwamen we binnen lopen (ja ik was om kwart over 5 uit mijn bed, in de ochtend), heb ik een paar rondjes gereden met de auto van slipstream en ik vond de baan niet echt lastig aleen het laaste gedeelte was wat minder (voor de kenners).

Ik reed mee met het team van s.v.n. omdat die niet genoeg rijders hadden, in de ochtend het normale ritueel, keuring en concour d' elegance.

Eenmaal aan de races begonnen reed Ali de eerste run en het was meteen fout, een probleem in de regelaar, snel een andere regelaar gepakt maar toch al gauw 4 ronden verloren, daartussen was het niet zo spannend behalve dat SRA problemen met het printplaatje van de lichtjes kreeg, dus die lagen er 2 runs uit, gunstig voor ons natuurlijk maar minder voor SRA.

De nacht stint ging het wat minder met mij, mischien kon ik het niet goed zien ofzo of concentratie problemen, we hadden toen ook wat problemen met het slepercontact en de rolbar maar dat stelt niks voor.

In de laatste run reed ik een wereld race, de snelste van het team, en we reden met z'en 6en dus dat is wel wat.

Uitijndelijk waren we 6de geworden, niet slecht als je bedenkt dat we veel problemen hadden met de regelaar in het begin.





Hier reden we mee, een spirit reynard met oranje endbell inline motor en ortmann banden.

















5 opmerkingen:

FRANK103 zei

Goed gedaan! Leuk verslagje!

John zei

Goed gedaan. Als er geen plaats voor je is in het team van Slipstream zou Schoonderbeek misschien een team kunnen inschrijven. :)

sebas zei

zou kunnen, alleen die jongens bij schoonderbeek die hebben daar denk ik geen zin in.

John zei

Er staan wat foto's op de site van Fastlane, ik ben jou ook tegengekomen op eentje: http://www.src-fastlane.nl/fotoalbumfastlane/nieuw1.htm

SlotracerFaab zei

Die schoonderbeekers doen het alleen maar voor hun lol.

Maar wel leuk verslag.